пятница, 11 декабря 2009 г.

ანა ყანდაშვილი


მოსმენილი ლექციები და კონფერენცია
1. ივ. ჯავახიშვილის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში ჩატარდა ლექცია თემაზე: - აგრესიული ქცევა, მისი გამოვლინებები და მექანიზმები. აგრესიული ქცევა ბავშვებსა და მოზარდებში.
ბიოლოგია და მე დიცინა
მომხს. კონსტანტინე ჭიჭინაძე.
10/11/2009წ.
ლექციას ესწრებოდნენ მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები.

2. ივ. ჯავახიშვილის თბილისის სახელწიფო უნივერსიტეტში ჩატარდა ლექცია თემაზე: - კლიმატის ცვლილებების ჰიპოთეზები.
გეოგრაფია-გეოლოგია-ეკოლოგია.
მომხს. მარიამ ელიზბარაშვილი
19.11.2009წ.
ლექციას ესწრებოდნენ მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები.

3. ივ. ჯავახიშვილის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში ჩატარდა ლექცია თემაზე: - როგორ ზომავენ და წონიან ვარსკვლავებს.
ასტრონომია და კოსმოლოგია.
მომხს. ილია ლომიძე.
27.11.2009წ.
ლექციას ესწრებოდნენ მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები.

4. გლობალური ფონდი, საქართველოს ბავშვთა ფედერაცია საგანმანათლებლო პროგრამა "ჯანსაღი ცხოვრება - ჩვენი არჩევანი".
სასაწავლო-შემოქმედებითი სამეცნიერო კონფერენცია "ახალგაზრდები ჯანსაღი ცხოვრებისათვის."
28.11.2009წ.
კონფერენციაში მონაწილეობას ღებულობდა ქ. თბილისის 23 სკოლა და უმაღლესი სასწავლებლის სტუდენტები.
კონფერენციაში პირველი მომხსენებელი იყო პედაგოგი ანა ყანდაშვილი.
სასკოლო ელექტრონული ჟურნალის "მომავალი"პრეზენტაცია, მოსწავლეთა ავტორობით შექმნილი ვიდეო-რგოლების ჩვენება.
ჟურნალმა დაინსახურა გამარჯვება და პედაგოგი ა. ყანდაშვილი დაჯილდოვდა დიპლომით და გადაეცა საჩუქრად წიგნი "ჯანმრთელობის ენციკლოპედია".
ჟურნალს ქონდა შემდეგი სახის რეცენზია:
თემატიკა- შეესაბამება კონფერენციისა და ლიტერატურული კონკურსის მოთხოვნებს.
ჟურნალის ფორმა- რუბრიკებადაა დაყოფილი სამეცნიერო, ლიტერატურული, ცოტა რამ ისტორიიდან სამეცნიერო პოპულარული.
ჟურნალი გაფორმებულია მოსწავლეების ნახატებით და პლაკატებით, მოსწავლეების მიერ შექმნილი კლიპები, როგორც სოციალური რეკლამები.
სასურველია-ჟურნალს მიეცეს ერთი მთლიანი ელ/ჟურნალის ფორმა და განთავსდეს ინტერნეტში შესაბამის საიტზე; სკოლის ვებ-გვერდზე, მიეცეს პერიოდულობა, თუნდაც სასაწავლო წლის განმავლობაში 3-4-ჯერ.
ნაშრომი იმსახურებს კონფერენციაში გამარჯვებულის ნომინაციას.

Комментариев нет:

Отправить комментарий